вторник, 11 декември 2012 г.

Коледен щолен :)

Здравейте! :)

Предполагам и у вас кипи трескава подготовка за коледната трапеза. :) Аз имах големи планове, но малко настинах и се забавих с реализацията им. Та засега съм се отчела само с един щолен (за пръв път правя, така че е един вид пробен) и огромна дузина меденки, които прилежно стоят в кутии и чакат да бъдат декорирани (мисля вече наистина да се захвана довечера, че доста работа ме чака). :)

За рецептата за Дрезденски щолен се доверих на Джемма от BG-Mamma :)

Макар че още не съм го опитала (трябва да отлежи още седмица-две), мисля, че мога категорично да го препоръчам -- ароматът е невероятен!!! Не се сдържах и го извадих да го нащракам малко -- и просто се опияних ;)


Още снимки -- когато го разрежа. :D

Аз направих лекички грешчици при замесването, надявам се да не са фатални. Малко се притеснявам, че ще нагарча, защото смело сложих нарязани портокалови и лимонови корички така, както е описано в темата,... и чак по-късно намерих рецепти и указания за захаросването им. :(

За съставките, цъкнете на линка по-горе. Аз го направих с точно една трета от дадените пропорции. Получи се прилично голям и тежък щолен. За повече информация за вкусовите качества... по-нататък, когато може би ще редактирам този пост. А сега на вас пожелавам приятно кулинарстване :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар