събота, 3 май 2014 г.

Cherry brownies

Craving.

Mouthwatering!



^ Много държах да вмъкна тези думи в текста по-долу, но намирам, че българския превод не предава същото усещане :)

От няколко дни упорито гледах снимки на браунита в Pinterest и, логично, в първия ми почивен ден за тази седмица *работя по английския календар* дойде време да запретна ръкави и да забъркам любимия убийствено калоричен шоколадов десерт. :)

Рецептата е до някаква степен експеримент. За база ползвах тази, защото много исках да я пробвам, но все пак я измених спрямо конкретното си желание за браунис с черешов вкус.

Необходимите продукти са:
130 гр. масло
100 гр. лешникова нуга*
1/2 ч.ч. натурално какао
3/4 ч.ч. кафява захар
3 яйца
1 ванилия
100 гр. крем сирене Филаделфия
1/2 ч.ч. брашно

(Маслото и нугата разстопих в микровълновата и прибавих към какаото и захарта. Едно по едно сложих и яйцата. Разбих, добавих ванилията, после сиренето, после и брашното -- както в оригиналната рецепта. Накрая добавих нарязани череши (естествено, не са пресни) за по-интересна нотка. Пекох на 180 градуса около или малко повече от половин час, до суха клечка.)



Обожавам браунита с тъмен цвят, влажна структура и богат какаов вкус -- и за моя радост, това се получи точно такова. * Като, предполагам, с тъмен шоколад вместо нуга ще е още по-вълшебно.

Сладки почивни дни!

3 коментара:

  1. Сладки да са и твоите, Иринка, чудесен браунис! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Тотално божествено брауни,Ирка!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Привет всем, я Иисус Маккинни из Техаса, и я просто хочу сказать очень громкое спасибо финансовым кредитным службам от Бенджамина Ли за их искренность, открытость, прозрачность, правдивость, любовь и поддержку во время и после получения от них ссуд. Я через многое прошел, и время не позволяет мне рассказать обо всем, через что я прошел онлайн в гостях или получить ссуду, чтобы получить дом здесь, в США, но Бог ответил на мои молитвы через поддержку и любовь со стороны Бенджамина Ли, который обнял меня и понял меня, несмотря на мои первоначальные сомнения и несерьезность, и с его добрым сердцем и любовью, я теперь являюсь владельцем дома через его 2 процентных ссудных фонда, и я клянусь распространить эту новость, а также рассказать миру, что все еще есть настоящие и Есть несколько хороших онлайн-кредитных компаний, которые могут помочь, а также оживить сухую кость. не упустите возможность послушать и прочитать это свидетельство, потому что это настоящий жизненный опыт, и любой, кто нуждается в таком изменении, не должен колебаться или сомневаться в этом потому что я доказал и клянусь богом на небесах, что эта история реальна, а также история моего опыта с ними. свяжитесь с ними сегодня. Текст в WhatsApp: (+1 989-394-3740) электронная почта: 247officedept@gmail.com

    ОтговорИзтриване